31 diciembre 2005

DIA 31...últimes gràcies a l'any!

Últim dia de l'any, últim moment per reflexionar...he après moltes coses, he viscut molts moment, feliços, tristos, per recordar, per esborrar... coses perdudes ,que se que mai més tornaran, i també moltes guanyades, un trocet més del camí de la meva vida s'ha acabat. Nou any, nova vida diuen... però no, jo no vull canviar de vida...només vull millorar la que ja tinc. I també vull donar les gràcies a tots i totes les que m'heu aportat algo, a totes aquelles persones que en un moment o altre m'han ajudat a tirar endavant i han suportat mal humor i han vist com somric i han vist com ploro i han... en definitiva que han estat al meu costat en qualsevol moment difícil (Sou molts els que tindria que anomenar , per tant us deixo que us doneu per aludits vosaltres solets). Queda molt camí per fer....FELIÇ ANY 2006 A TOTS!!!