04 diciembre 2005

Quina nit, quin concert!
Era massa irreal per creure-ho. Ismael va sortir unes 5 vegades de bis. La última cançó: Ana. I jo volant. El Palau de la Música ple de gom a gom (crec que no quedava ni un sol seient lliure). Vam arribar tard, però a temps. La sala fosca i Ismael tocant la seva primera cançó.
Les llums del Palau, la gent, l'ambient, les seves intros, tot el Palau cantant a una... els pels de punta i de cop: Tierna y Dulçe Historia de Amor.
Vaig pujar al cel amb cançons com Un muerto encierras, vaig ballar amb rumbres arrivades des de la Mina i Vallecas, vaig emocionar-me amb la intro de l'11-M. I vaig tocar les estrelles amb Ana!!!
Una nit inoblidable de veritat!!!
Moltes gràcies per tot. Torna a Cataluya ben aviat!!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Eii Anna! Sóc l'Uri de la teva classe! com va?Carai noia! tot un goig llegir aquest text ple d'emoció i de sentiment!!

Esque el senyor Ismael és molt Ismael... ja imagino la vostra cara mentre cantava aquest munt de cançons i no és per menys!!

Apa xatos, una abraçada ben forta i fins aviat!

Uri

5:05 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home