28 diciembre 2005

i què em dieu del Nadal??

No entenc perquè la gent ha de ser més amable i ha de fer favors i ha de ser solidaria i ha de estar feliç i ha de... Doncs, jo estic trista, el Nadal em demprimeix, no sóc més bona que durant la resta de l'any i si voleu saber la veritat...Tot és una gran farsa perquè la gent compri coses al Corte Inglès i doni roba vella a Càrites (i així se senti millor i tots creguem que sóm molt bones persones)...s'ha acabat! ser amable un cop a l'any no és ser millor, creure que tot és perfecte durant uns dies no canviarà el món i fingir que tot va bé tampoc vol dir que les coses vagin bé! REACCIONEM SI US PLAU!!!

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

por lo menos somos amables una vez al año...eso es mejor que no ser amable nunca...por lo menos damos ropa a caritas en estas fechas, si no hubiera navidad no dariamos nada...diras lo que quieras, pero esta bien que se toque la vena sensible de la gente en esta epoca, sino todo seria una mierda más grande aún...no tienes que creer en nada de jesus ni el espiritu santo ni nad de eso...y tmpc te obligan a comprar regalos (yo apenas compro)...pero si esta bien que la gente se sienta mejor, por muy falso que sea...siempre y cuando lo hagas siendo consciente de todo ello. un beso y FELIZ NAVIDAD!

9:41 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Clar que no, Anna... no està bé que només es faci segons què aquests dies...

Jo no tinc motius per ser més feliç durant el Nadal. Vaig perdre una persona estimada fa uns anys en aquestes dates, i personalment... no, no m'agraden gens aquestes festes. Si a casa meva es posa arbre, pesebre i poc més és pel meu germà, que té quatre anys, i a ell sí li fa il.lusió. Mentre li duri, no li podem treure. Ja creixerà, i quan ho faci... qui sap...

Però igual que a tu aquests dies em deprimeixen, em posen molt més trista.

Què hi farem...

Cuida't maca :*

2:48 p. m.  
Blogger Oriol said...

Tal i com també dic en el meu blog... hi ha gent que aprofita a questes dates per fer coses que normalment no faria, tot producte d'un engany comercial. Però ara penso i recordo que quan jo era petit, a partir del 7 de gener ja desitjava que tornés a ser 25 de desembre...

Però ja no sóm uns nens i no veiem el nadal de la mateixa manera. Jo no sóc més feliç al nadal, potser mirant als nens que sí que ho són...

serà que hem crescut massa...

Uri.

http://horitzo.blogspot.com

3:53 p. m.  
Blogger anna said...

si uri em crescut massa!...si Peter Pan viniera....apaga la luz

gràcies a tots pels comentaris...molt constructius!!

pd: fem macu els nadals per tots els nens i nenes (que nosaltres també ho em sigut, ells també creixeran..per sort o per desgràcia

7:42 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home